New Layout New Hope

Saturday, January 22, 2011

Hobi baru

oho, dh lame x update. malas nk type. lgpon lately aku sibuk dgn midterm examination. telah berlalu midterm finance 5 hours ago. Difficulty?agak okay sket. boleh gak ah jawab tp mesti ade mistakes nye. Dh la study last minute, nk pecah kepale. haha. xpe2. lps ni watchout sket, study awl sket lah.

ni sume gara2 D.O.T.A. haha. hobi baru ku. seronok gak ah main dota ni. walaupon dlu aku disgrace mende alah ni. tp skrng aku lak yg addicted kat mende ni. skrng still noob lg la sket. xpe blaja dlu(bukan study okay) pastu baru pro.

Malam ni aku xnk tdo, nk lps tension main game after midterm finance.haha. midterm je pon. lom final lg. klu final, xtau la cne. haa..kite kene balance between study and play. haha. aku rase skrng dh imbalance kot.hoh.

Tomorrow's plan > main badminton, siapkan meng-crumple balls (program ELC) pastu buat segala assignments. n then ready for islamic studies midterm.ho.


haha, kantoi edit. burok doe.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meng-omen =)