New Layout New Hope

Monday, July 12, 2010

First Day of class!

aku bosan dan bosan..haha..knape aku begini?kate nk berubah bile masuk degree..tp ttp x berubah juga..biasalah manusia..

Hari ini

First class aku ialah Financial Accounting AFRB 133. Bosan#bosan# n bosan..haha..maybe sbb otak aku dh pnat kot tyme tuh nk berfikir.
Kami di suruh form  a group of 3-4, kemudian kami diberi masalah kami dikehendaki meng-interpret mslh tersebut, punca dan accounting concept yg ade kat dlm setiap article itu..my group paling last skali present..hahah..mls punyer psl..rilek dlu, borak dlu jap..

Ini sume gara2 tdo lambat tgk fifa world cup final mlm semlm holland vs spain..sebenarnye aku x tgk sgt pon..sbb first half pon x gol2..cam x syok la..tu la aku tgk cm2 tu jek..actually aku gi basuh baju,,haha..tu yg tdo lmbat tuh..

Aku amat kecewa dgn fav. team aku, GERMAN. why the octopus picked the spain..?damn..(xde la, sebenarnye ni sume ketentuan Allah, syirik la bro..)
Ni sume sbb key player x main la ni,,haha. Thomas Mueller sbb kene suspended gara2 Messi wat hal..siot Messi!
Sebenarnyer dgn kehadiran Mueller la, team German bersemangat nk main..cbe kite lihat German vs Uruguay tyme 3rd and 4th place match..opening score made by Mueller..YOU SEE NOW???

ape2 la..yg aku tau FWC dh abes. fullstop.

Cerita baru:
aku baru je discover Aibob and addicted to it!!haha..sumpah best..download muvis, drama, songs laju mcm air, sume above 5mbps..hahahaha!!pastu ade forum lg..seronok gile la mende ni..di samping itu, boleh meluaskan ilmu pengetahuan..bgos x aku ni?haha.

nk tau ape itu Aibob?Aibob ni laman web community khas utk Uniten Student jek..line gne intranet..kirenyer bukan worldwide, dlm jek org luar x leh pkai..klu nk pkai jugak kene la masuk Uniten,hehe..

sampai sini je la kisah aku..haha BOSAN KAN??aku mmg cmni..haha

1 comment:

Terima kasih kerana meng-omen =)