New Layout New Hope

Friday, July 9, 2010

Kembali ke Asalnye..

Semalam, hari ini merupakan hari yg memenatkan..

kerana semalam, aku terpaksa rushing ke Wisma nk update study plan and tambah subject co-co utk dis sem and next sem.menyusahkan.tyme tuh aku demam.pening.kepale serabut.
tapi terima kasih kepada izzah kerana tlh memberitahu aku tntang perkara tersebut.

kerana semalam juga, aku tlh mendapat result Muet.band 3.aku gembira.target achieved.sedih kerana ade keinginan utk mendapat band 4.=(

kerana semalam juga, aku balik dr Wisma terus tido dr 4.30 ptg smpai 11 pg keesokan harinyer..

hari ini, demam ku tlh reda sket.tapi.makan pulak tak bole.loya.nk muntah.xde selera.

2 comments:

  1. terime kasih je ke? ice cream ke xde???
    weyy aku da boleh on9 ohh!!!! x caye rasenye..
    n abt the muet2 thing, madam rohaida kate ade 2 org je dpt band 6 kt MALAYSIA

    ReplyDelete
  2. ice-cream beli sendiri la..haha..ade budak uniten yg dpt band 6 ke?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana meng-omen =)